VoIP telefonie in de cloud

Bereikbaar op uw eigen telefoonnummer, waar u zich ook bevind. Geen last meer van ellendige voicemails of gemiste sales opportunities. Door gebruik te maken van “Cloud VoIP” volgt uw telefoonnummer u, waar u zich ook bevind. Zelfs op smartphones of laptop bent u telefonisch bereikbaar. Wat kunt u verwachten van VoIP in de cloud? Bij “Cloud VoIP” komt uw telefoonnummer niet rechtstreeks uit op een telefoon maar is deze verbonden met onze servers. Deze bepaalt aan de hand van uw verbinding waar en of u bereikbaar bent (presense). op basis van deze informatie kan het gesprek naar het juiste toestel, computer of mobieltje worden geschakeld. Indien u niet bereikbaar bent kan het systeem doorschakelen naar een ander telefoonnummer (bijvoorbeeld uw 06) of doorverbinden met uw voicebox. In het geval u ook beschikt over “Cloud Microsoft Exchange UM” is het zelfs mogelijk berichten achter te laten in uw mailbox of uw agenda te wijzigen via uw telefoon. U kunt het voicemail bericht uiteraard ook op afstand weer beluisteren en laten voorlezen. Ideaal voor MKB en indien uw organisatie mobiele medewerkers heeft. “Cloud VoIP” vergt de installatie of configuratie van software op uw laptop, PDA of mobiel. Daarnaast dient u te beschikken over een goede internet verbinding. Er zijn diverse mogelijkheden met “Cloud VoIP”.

[ultimatetables 6 /]

Aandachtspunten:

  • Elke medewerker heeft een apart account nodig.
  • Onderling kan gratis gebeld worden via VoIP.
  • Uitgaande gesprekken worden afzonderlijk gefactureerd, naast de maandelijkse dienst.
  • Integratie met Microsoft Exchange is mogelijk bij afname van de “Cloud Microsoft Exchange UM” dienst.
  • Integratie met Microsoft Lync is mogelijk bij afname van de “Cloud Microsoft Lync” dienst.

Waarom in de cloud bij DeployIT?